Notícies

24-05-2011

Tres dies al Mas Muxach.

El dimecres, després d'un parell d'hores de viatge amb autocar, vam arribar al mas Muxach, la masia on ens estaríem fins divendres. La casa està envoltada de bosc, i també hi ha una pista esportiva, algunes fonts i piscina.

Abans de dinar vam distribuir les habitacions. Alguns van aprofitar per estirar el sac mentre d'altres es dedicaven a investigar les altres cambres on dormien els companys i companyes.

Després de dinar vam conèixer els monitors i monitores de la casa, i en Cifu, un mag molt vell que tenia un gran problema; estava enamorat d'una estrella anomenada Mérope, que s'havia perdut en el cel nocturn. En Cifu ens va demanar si el podíem ajudar a retrobar-se amb ella. Com que som manyacs de mena, vam decidir donar-li un cop de mà.

A la tarda els petits van fer una descoberta del bosc i després van construir cabanes. Mentrestant els grans van fer escalada i tirolina. Tot plegat molt divertit.

Després d'una estona de joc i d'un suculent sopar, vam anar a cercar...la llanterna! Estava a punt de començar el joc de nit! Molta emoció i, siguem sincers, també un poc de por.

I després del joc de nit, pijama i a dormir...

L'endemà després d'atipar-nos de valent amb l'esmorzar, vam continuar les activitats. Els grans vam anar a fer la descoberta del bosc i  vam construir les cabanes. I després una merescuda remullada a la piscina! Els petits van fer un circuit d'aventura ple de perills. Van demostrar que són uns nins molt i molt valents!

A la tarda vam fer una gran gimcana amb tots els nins i nines. Després de sopar vam fer una poció màgica i vam aconseguir que en Cifu i la Mérope finalment es retrobessin. Vam anar a celebrar-ho a la discoteca on, grans i petits, van ballar animadament.

I va arribar el divendres. A primera hora del matí vam haver de fer les maletes. A totes les habitacions se sentia:

-de qui és aquest mitjó?

-no trobi les meves sabates!

Al matí vam posar a prova les nostres habilitats plàstiques. Els petits van fer un planeta i els grans un mòbil de l'univers.

I després petons i abraçades amb els monitors (fantàstics), autocar i cap a Sant Esteve. Ens ho hem passat molt bé!

Suport

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar