Notícies

21-04-2011

Quart intercanvi amb Roig-Tesàlia

Ja fa uns quants dies que vam estar amb els nins i nines de l'escola Roig-Tesalia de Barcelona i ara toca deixar escrit el que vam viure durant aquests dies de convivència.

El dimecres cap a les dues del migdia l'escola presentava un aspecte força diferent de l'habitual: ple de nins i nines contents de retrobar-se i amb ganes de passar-s'ho d'allò més bé. Vam fer uns quants jocs de coneixença per trencar el gel i després l'Agnès (mare d'un ex-alumne) ens va fer un taller de paper reciclat.

A les cinc de la tarda tothom va anar marxant amb les diferents famílies. El dia següent al matí només se sentia a parlar de les aventures de la nit anterior. Alguns deien que havien dormit ben poc perquè estaven entre nerviosos i eixelebrats. D'altres explicaven el que havien fet la tarda anterior.

El dijous el vam aprofitar per anar fins a Cotlliure. Un cop allà ens vam dirigir al Castell on en Guillem ens va fer una visita guiada. Després de dinar a la platja vam donar un tomb pel poble tot arribant-nos al cementiri on hi ha enterrat el poeta Antonio Machado. Un cop allà quatre nines de la classe Cerdanya van fer una petita explicació sobre la vida i l'obra del poeta.

I va arribar el divendres, l'últim dia! Tots els nins i nines vam anar, amb l’ajuda d'un mapa, cap a l'hort de l'escola, a casa la Corina. Un cop allà vam fer una descoberta de l'entorn.En acabar vam tornar cap a l'escola on ens esperaven tots els petits amb una fam de mil dimonis. Es clar, havien estat tot el matí preparant-nos el dinar i ja tenien ganes de cruspir-se'l!

I després d'una llarga estona de joc al pati va arribar el moment del comiat. Algunes llàgrimes, força abraçades i moltes ganes de tornar-nos a veure l'any vinent. Fins aviat!

Suport

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar