Notícies

15-04-2022

Els mainatges de Cicle 3 anem de Classe Blava al Delta de l'Ebre

Després de mesos d'espera, per fi els mainatges de Cicle 3 de La Bressola del Soler hem pogut gaudir de la Classe Blava i hem visitat durant quatre dies el Delta de l'Ebre. El dilluns vam sortir ben d'hora de l'escola i vam arribar a Poblenou del Delta per dinar. A la tarda vam fer una activitat de piragua per la llacuna del riu i abans d'anar a dormir nos vam divertir amb un joc de pistes pels carrers del poble. Dimarts, després d'esmorzar, vam fer una excursió amb bicicleta fins a la llacuna de la tancada, on vam veure ple de flamencs. A la tarda vam aprendre a tirar amb arc, vam jugar al quatre en ratlla gegant o a les bitlles catalanes, i abans d'anar a dormir vam acabar el joc de pistes pel poble. L'endemà, vam agafar un autobús fins a Deltebre i allà un vaixell nos va portar a tots els infants a recórrer els darrers 15 quilòmetres del riu Ebre fins a la desembocadura. A la tarda, vam visitar la llotja del peix de Sant Carles de la Ràpita i a la nit vam organitzar una fantàstica discoteca. Dijous després d'esmorzar, érem ben cansats, i vam tornar cap al Soler. Han estat quatre dies inoblidables, mit aquí un recull de fotografies.

Suport

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar