16-12-2021

Comunicat de premsa del Departament dels Pirineus Orientals sobre la decisió del Tribunal Administratiu de Montpeller

«Projecte d'instal·lació de La Bressola a Perpinyà: el Departament aplaudeix la decisió del Tribunal Administratiu que suspèn el dret de preempció del municipi

L'associació La Bressola ha anunciat aquest dijous que, en l'afer qui l'oposa amb el municipi de Perpinyà sobre el projecte d'obertura d'un col·legi-liceu d'ensenyament immersiu en català al Convent de Santa Clara, el Tribunal Administratiu de Montpeller ha ordenat la suspensió del dret de preempció del municipi.

El Departament aplaudeix aquesta decisió que confirma el caràcter injust de la decisió presa per la municipalitat de Perpinyà. Com el departament va subratllar en la seva reacció del 15 d'octubre, la vila no té cap projecte d'interès general i la seva oposició no és admissible.

Soci de La bressola des de fa més de vint anys, el Departament fa una crida a què el projecte de l'Associació La Bressola pugui seguir endavant amb serenitat. El Departament continuarà donant suport al projecte de col·legi-liceu de La Bressola, en col·laboració amb la Regió i l'Oficina pública de la llengua catalana (OPLC).»

Suport

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar