07-03-2013

Comunicat de La Bressola contra el tancament de TV3 Perpinyà

Lamentem profundament el tancament de les delegacions de TVC a Catalunya Nord, el Pirineu i les Terres de l’Ebre. Creiem que aquesta decisió contribuirà no només al desmantellament d’un servei públic que farà desaparèixer la frase “Pere Codonyan, TV3, Perpinyà” i la imatge del Castellet de la informació del temps, que tant va costar d’aconseguir, sinó també a la desconnexió entre el Principat i els territoris implicats. Sense en Pere Codonyan, Thierry Masdeu i la resta de corresponsalies dels territoris catalanoparlants TV3 serà menys catalana que mai i això aviat esdevindrà una realitat que ens dol com a entitat de la Catalunya Nord.
Pel conjunt de la societat nord catalana i, molt particularment pel conjunt dels nostres alumnes i llurs famílies, significa la pràctica desaparició d'unes informacions del país, en la llengua del país, eina imprescindible en la normalització de la llengua catalana a la Catalunya Nord i més encara si pensem les amenaces que envolten els escassos minuts setmanals de català a FR3

Des de l'Associació la Bressola volem expressar la nostra incomprensió davant la decisió anunciada divendres i instem a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals a cercar solucions menys traumàtiques i, animem als nostres associats a signar a favor de la restitució de les corresponsalies al portal Change.org, així com adherir al manifest impulsat per La Federació en defensa de la llengua i cultura catalana http://www.federacio.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=102%3Aadhesio-a-la-campanya&catid=3%3Arefusem-la-descatalanitzacio

Suport

Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar